Máster en Digital Marketing & Analytics Postgraduate Program By MIOTI Tech & Business School |Top Universities
Application Deadline

01 Mar, 2024Application Deadline

Scholarship

YesScholarships

Main Subject Area

MarketingMain Subject Area

Program overview

Main Subject

Degree

MSc

Study Level

Masters

Study Mode

Blended

El  Marketing  es un sector cada vez más cambiante que demanda de profesionales capaces de  interpretar los datos   para desarrollar las estrategias más efectivas.

Este  Máster de Digital Marketing & Analytics  destaca por ser  el más completo y centrado en data  del mercado, un área que lideramos.

Aprenderás a utilizar herramientas analíticas avanzadas para comprender el comportamiento del consumidor, identificar oportunidades de mercado y optimizar tus campañas. Desde el análisis de grandes volúmenes de datos hasta la implementación de técnicas de personalización y segmentación, adquirirás las habilidades necesarias para  transformar los datos en oportunidades .

Program overview

Main Subject

Degree

MSc

Study Level

Masters

Study Mode

Blended

Admission requirements

01 Mar 2024

Tuition fee and scholarships

One of the important factors when considering a master's degree is the cost of study. Luckily, there are many options available to help students fund their master's programme. Download your copy of the Scholarship Guide to find out which scholarships from around the world could be available to you, and how to apply for them.

In this guide you will find:
opportunities

Where to look for scholarship opportunities

how_to

How to apply to scholarships relevant to you

list

A list of available scholarships around the world

checklist

A scholarship application checklist

download_icon Download Scholarship Guide

More programs from the university

En MIOTI obtendrás los conocimientos y las herramientas necesarios para  responder a las necesidades tecnológicas del mercado  y  alcanzar el éxito profesional.

Nuestros alumnos aprenden  creando y experimentando , con profesores expertos de las mejores empresas de España y líderes mundiales del  Instituto Tecnológico de Massachusetts (MIT) , la universidad de tecnología más prestigiosa del mundo.

Postgrad programs 20631477